♥ vad har jag gjort idag?

Idag började jag klockan 7 egentligen med praktiken. Men jag hade skitont i mitt huvud när jag vaknade så jag tog två alvedon och en ipren. Då piggnade jag till, så jag kom dit vid ca tio i 8 ist. Och jag måste ju tillägga att det har gått kanon bra idag också! ;) Det va typ "kräftskiva" där idag, jätte fint dukat och jag smakade på kräftor.. Inget jag tyckte om precis, räkor är godare! Tycker inte om räkor egentligen heller speciellt mycket. Det enda som är gott med det på är räkmacka! Haha. Iaf, efter praktiken åkte jag och min älskling ner till Småbåtshamnen och myste med godis och dricka. Men sen åkte vi hem för att *****!
I DON'T TELL YOU!! Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0