♥ Kan man ha tråkigare..? Tidsfördriv huh!

Jag kommer från:  Mamma..?
jag är just nu:  Riktigt uttråkad.
hur gammal är du: 17
tycker du om någon just nu: Ja
Jag samlar på:  Ingenting spec.
gröna eller röda äpplen: Röda helst men gröna funkar!
vem ringer du när du är arg/ledsen: Elin, mamma, Sandra & Rasmus.
gillar du golf: sådär, bara sån på bana? Haha..
vilken tid gick du upp idag: 07.30 typ.
har du sovit i din egna säng inatt: Yes i have!
har du strumpor på dig nu: Ja
hur svarar du i telefon: Oftast.. "Hallå?"
är du ensam nu: Yes.
vad ska du göra ikväll: Duscha & sova.
vad ska du göra imorgon: Praktik
var vill du bo när du blir stor: Antingen vill jag bo kvar här jag bor nu eller så vill jag flytta till Sthlm.
är det okej att gråta: Självklart är det de.
när grät du senast: Kommer inte ihåg.
vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren!
laddar du ner musik och film från Internet: Inte nu längre. 
bär du glasögon eller linser: Ja, men har dom aldrig på mig typ.
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:  Absolut inte, bara dom ser bra ut.
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: Det är helt olika.
har du piercing:  Yes.
vill du gifta dig: Kanske nån gång.
vill du ha barn: Ja, men inte än på ett bra tag.
solar du ofta: Inte nu längre.
är du bra på att laga mat: Haha, jag? BÄST ;)
gillar du att dansa: Jadå.
är du flygrädd: Nej.
hur vig är du: Vet inte..?
vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
vilken är din favoritglass: Twister tror jag, har ingen direkt favvo.
tror du på ett liv efter döden: Ja, eller ne.. Eller kanske!
tycker du om sushi: Jag hatar fisk överhuvudtaget.
vad äter du helst när du ser på film: Olika
lever dina föräldrar tillsammans: Nix.
är du morgon eller kvällsmänniska: Kvälls
vilken ögonfärg har du: Bruna
vilken hårfärg har du natuligt: Guldbrunt
vilka hårfärger har du haft: Typ allt från lila till blont? Haha!
har du någon gång gråtit dej till sömns: Har jag säkert
biter du på naglarna: Nej.
är du beroende av något: Ja
hur ofta tränar/motionerar du: Ibland, ska börja snart!
Senaste låt du hörde: Ken Ring - Nu måste vi dra.
vad gör du på helgerna: Helt olika.
brukar du bädda sängen: nja ibland.
hur många timmar sover du på en natt: Olika där med.
senaste bok: INTE en aning, haha.
har du kysst någon under den senaste veckan: Yep.
vad var det senaste du sa: Japp.
önskar du att du bodde någon annanstans: Nej inte just nu.
vem kramade du senast: Sandra eller Rasmus.
saknar du någon nu: Nepps.
hur många lampor har du i ditt rum: 2
vem ringde dig senast: Mathilda, Rasmus syster.
gillar du att slåss: Bara på skoj!
vad är du allergisk mot: Ingenting, gött som fan!
var du glad igår: Jag är alltid glad ;)
vad är din favoritfärg: Rosa och vit typ, ingen färg jag ogillar precis.
sminkar du dig: Yes i do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0