♥ första och sista inlägget för idag.

Hej sötnosar!
Idag har jag absolut inte gjort någonting speciellt, för ute går verkligen inte att vara.. Jag menar, det är typ 1000 minusgrader ute! Lite synd faktiskt. Om det ska vara så kallt så kan lika gärna snön komma snart! Eller vad tycker ni? ;) Iaf, igår va jag och testade på Zumba! Har ni hört talas om det? Det var verkligen det roligaste jag har gjort på länge, för det va liksom roligt på samma gång som det va jobbigt! Testa, jag lovar ni kommer inte ångra er.


Brrrrr, iskallt!
Nu är det dax för en nattcigg sen ska jag faktiskt gå och lägga mig för i morgon börjar jag klockan 7 på praktiken. Godnatt, sov så gott sötnosar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0