♥ Det gick bra

Sitter hemma hos Sandra nu (ovanligt?! haha..) och hennes faster va här nyss med. Himla trevligt! Vi satt och snackade lite om inprincip allt. Tänkte bara säga att jag va på utveckligssamtal idag och allt va bara positivit, det är rätt skönt att höra eftersom att jag bara har hört att allt har vart dåligt och skit. Så idag är jag en glad Natalie ;)
Och just det, förut så frågade min babe om vi kunde gå ut och äta + bio i morgon. Han sa något om Flickan som lekte med elden. Alla säger ju att den är hur bra som helst så jag ser verkligen fram emot det! Visst låter det mysigt? =)

Sandras mysiga vardagsrum:

Kommentarer
Postat av: moster fia

Du är välförtjänt av positiva omdöme! Jag rekommenderar filmen - den var döbra! Kram

2009-10-01 @ 18:47:20
Postat av: mamma

Glöm aldrig att jag alltid är stolt över dig. Tyckte också att det var ett trevligt utvecklingssamtal:) kram

2009-10-03 @ 00:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0