♥ Dagen hit och dit som vanligt!

Oj.. Kände att jag inte hade bloggat på ett litet tag!
Kan berätta lite kort om vad jag har gjort idag då för att vara lite snäll =)


- Blev upphämtad av min moster för att jag skulle fota henne + familj. Gick väl sådär.. Det kunde blivit bättre.!

- Åkte vidare in till stan med min loverboy! Vi åkte till min pappa som va i garaget som han har. Kollade lite på älsklings bil osv.. Stannade där en stund, sen åkte vi till donken, usch. Tur att jag ska träna i morgon (!)

- Sen åkte jag och älsk hem till honom och mysade galet. Kollade på tv och babbla och hade allmänt mysigt tillsammans,
du är bäst. ♥

 - Det som inte blev av idag var att träffa min bästavän, Elin. Men jag smsade henne förut och vi bestämde oss för att träffas i morgon ist. För vi ska ändå träna ihop då! Skitbra, saknar henne faktiskt! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0