♥ sladdlös!

Vid 4 tiden slutar min pojkvän jobba, ska träffa honom en sväng idag! Så jag ska börja fixa mig i ordning lite smått, finns massor jag ska göra! Ska också försöka hitta min kamerasladd (till min rosa kamera) till datorn som min syster har slarvat bort och typ vägrar leta upp? Dålig stil.. Och varför jag behöver den är för att jag ska sälja den, skulle egentligen gjort det igår. Men det blev ju inte av eftersom att den inte finns någon stans och Emelie hade den sist, ojoj! Detta är ju inte första gången, suck..


Ska sälja den för 500!
har ju ändå 2 kameror till.


Kommentarer
Postat av: EMMA

jag vill köpa (A)

2009-11-25 @ 22:52:56
URL: http://emmaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0