♥ wops!

I natt har jag sovit hemma hos Rasmus. Och idag blev det ingen praktik för att jag känner mig krasslig än..! Jag gick upp på morgonen klockan 7 och ringde personalen och meddelade att jag inte kom, sen efter det gick jag upp och sa hej då till min söta älskling ♥. När han hade åkt gick jag och satte mig vid tv:n med Mathilda och vi åt frukost. Efter att vi hade ätit och hon klätt på sig så satte jag upp hennes hår och gjorde en fläta i luggen :).. Tjusigt värre! När det inte va någon kvar hemma så råkade jag somna uppe i tv-rummet och vaknade vid halv eller kvart i 2.. Wops! Sen kom min älskling hem i gen. 
Och gissa vem som har lagat mat till mig i dag..? Jo min kära pojkvän! ;) Det händer absolut inte ofta.. Haha!
Vi hörs, pyss ♥


Mathilda och jag.. När jag va blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0