♥ tappat..

Jag har tappat bort mitt skolkort, om någon hittar det så kan han/hon skriva till mig här. Det vore verkligen snällt i stället för att ta det.
Det finns så måååånga som tar skolkort om dom hittar ett. Jag kommer tyvärr inte till skolan idag för att jag har tappat bort det, med tanke på att jag bort i Lidköping och ska åka ända till Skövde. Och västtrafik har ju fått så konstiga regler nu.. Dum idé! Varför inte bara ha det som vanlig..? Allt blir så mycket lättare då. Eftersom att det finns många som inte åker buss. För snart ska dom ta bort att man inte ens kan betala på bussarna. Det finns folk som åker buss kanske en gång per år och då måste dom köpa ett kort (om man ens kan köpa det på bussen) om dom ska kunna åka med på bussen.. Sämsta ändringen någonsinn.


Kommentarer
Postat av: Milica

Vad är skolkort ?

2009-05-25 @ 13:45:17
URL: http://milicajankovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch vad tråkigt :(

hoppas du hittar det :)

miss you <3

2009-05-25 @ 16:59:42
URL: http://xangiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0