♥ migrän (?) och sol!

Idag har jag shoppat med mammsen och lillasyster, Emelie! Vi fick en del kläder om man säger så och jag hittade en super söt klänning som jag ska ha på skolavslutningen. ♥ Tack mammi för allt.  Sen åkte hon hem och jag, syster, hennes flickvän Julia och Pontus och kollade efter ett par skor till mig. Det blev ett par bruna gladiatorsandaler. Älskar dom skorna, så tummen upp!

Annars idag? Jo jag har har haft ont i huvudet sen i eftermiddags. Tror fan att jag har fått migrän.. Mår hur illa som helst när jag har huvudvärk och ljuset just då kan ju bara gå och dö känns det som. Jag har verkligen otur om man säger så! Det har vart hur fint väder som helst idag, det kanske kan ha vart 25+ (?) Underbart va det i alla fall. Jag har ätit massa glass i dag och det är ett plus när det är varmt! =)

Min säng - My love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0