♥ hemma hos min babe.

Idag i skolan fick jag reda på hur det gick på testerna jag gjorde för ett tag sen, dom jag gjorde i svenska, engelska och matte. Alla va godkända och nu ska jag läsa upp mina betyg från grundskolan. För jag kom in på min linje utan några betyg. Sen när jag har gjort det ska jag börja med gymnasiets grejs! Jag är faktiskt jätte nöjd för om man tänker på allt, hur det har gått osv.


Just nu sitter jag hemma hos min älskling! =) Vi kom precis hem från pizzerian. Det va jag, Isabelle och Rasmus! Och nyss försökte han slänga en spindel på mig fast han är räddare än mig ;) Han blir som en riktig tjej då! Haha.

jag saknar dig..

Vi hörs ♥


Kommentarer
Postat av: Elinor

Vad bra att du blev godkänd, bra jobbat Natta <3

2009-05-13 @ 13:08:16
Postat av: Elin

Tack så jätte mycket, bästistjejen! :) <3<3

2009-05-13 @ 19:51:55
URL: http://lisaelinlinnea.blogg.se/
Postat av: Elinor

Ska vi träffas någon dag i helgen och ta kort på min gigantiska mage??



Puss <3

2009-05-14 @ 10:18:05
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0