♥ grillning hemma hos...

... bästis!

Vilken lyckad och mysig kväll det blev igår. Efter att jag hade kommit hem igen så åkte vi till ICA och köpte kött, korv, potatissallad och dricka.. Sen cyklade vi hem till Elin och startade grillen, killarna fick sköta det medans vi satt där bara. Hehe, men det är ju så det ska va tycker jag, det är typiskt en kill-grej. Det va riktigt mysigt tyckte jag. Och om vi skratta! Vi skulle ju spelat kubb igår med men så blev det inte. Det får bli av en annan dag tycker jag! Vi har riktigt kul vi fyra tillsammans och det är tur det.

Här kommer bilderna från allt:

















Tack för igårkväll sötisar, det måste göras om. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0