♥ fotbolls spelande.

Förut blev det fotbolls spelande för mig och Rasmus! Det va kul. Det enda som va jobbigt med det va att vi hade min lillasysters plastboll som flög åt både höger och vänster ;) Hihi.

Ska hoppa in i duschen nu. Blev aldrig att jag gjorde det förut, jag har inte orkat göra någonting! Inte ens borstat håret..! Jag har gått runt i mjukis kläder heladagen.. Rätt chill dag ändå! Jag har ju haft min pojkvän här hela dagen så jag ska inte klaga! ♥ Nu tickar klockan så jag får lägga på ett kol. Bussen går 21.00 till Vinninga där min söta älskling möter upp mig, han har tränat innebandy. Vi hörs i morgon! Puss & God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv; hahaha! men jag hade faktiskt gått på toa mer då ;)

2009-05-17 @ 22:17:07
URL: http://lisaturk.blogg.se/
Postat av: Lena

Det är inte dumt att gå omkring lite halvtrökig någon dag det är skönt och vad är det för fel på mjukisbyxor dom är bäst kram på dig

2009-05-18 @ 10:05:57
URL: http://familjensport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0