♥ 6/5.

Ursäkta att jag inte skrev någonting igår men jag hade fullt upp med att vara med min älskling =) hihi.. Igår i skolan gjorde jag "matte-test". Det gick inte alls som jag hade tänkt mig. Matte är ett utav alla ämnene jag hatar mest av allt och har svårast för. Jag blir bara förbannad när jag räknar och sen lägger jag bara ner..! Men igår gick det ganska bra (för jag fattade vad jag räknade) allt fick ett glid i sig och det bara gled på. Jag räknade i min matte bok. Jag har matte A light och jag suger..! Well, bättre än förut i alla fall :).

Idag ska har jag inte gjort någonting alls förutom att jag har åkt buss hem från min babe. Jag fick inte gå av vid den busshållsplatsen som jag skulle gått av vid så jag fick gå från Rudenskolan till Resecentrum för att sen ta en buss hem till gettot.. Margretelud! När jag kom hem så hann jag slänga i mig lite frukost. Sen ser vi att våran grannes kaniner har smitit ut, två stycken.. Då va det kanin jakt och jag fick in båda två! :) Duktig. Nu ska jag ta mig en sväng till affären och sen ta mig en dusch! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0