♥ hejsan fredag.

Idag började min dag med praktik. Och
den började kl 07.30 och slutade 16.00,
skönt. Jag känner att jag lär mig mer och
mer för varje dag! Kännes riktigt nice.

Idag har jag träffat älskling en sväng
sen direkt efter det kilade jag hem
till Ida, sen när jag hade varit där
så kilade jag hem till min bästi.
Jag har färgat henns hår från
helt blont till brunett, det blev
helt okej. Det är bara att vi sätter
i en mörkare färg i morgon så
blir det extra snyggt!
Sen kollade vi på tv, det gick en
film på 1an och jag kommer inte
ihåg vad det hette.. men bra var
den medans jag var vaken, hihi
jag somnade ett par gånger men det
beror på att jag är så trött efter praktiken.
Det betyder alltså att jag har haft en lugn
fredag idag. Imorgon bitti blir det fika
med Sandra och bästi.
Nu är jag trött och orkar inte skriva
mer för ögonen hänger inte riktigt med!
Godnatt sov sött ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Alltid mysigt att få umgås med sin bästis. Du har varit superduktig hela veckan.Jag är superstolt över dig!!!! Nu ska vi ut och shoppa en dag nästa vecka. Kram på dig

2009-03-21 @ 14:59:05
Postat av: Anonym

riktigt nice blogg faktisk:D



http://VendelaSpace.devote.se :)

2009-03-21 @ 21:57:48
Postat av: Anonym

mamma:

ja faktiskt :) hihi ja, det tycker jag med!

jasså? fan va gött :D kram pådej <3

2009-03-21 @ 22:45:49
Postat av: Anonym

Anonym:

aw, tack så mycket :)

2009-03-21 @ 22:46:09
Postat av: Elinor

Hej sötis!

Hoppas du har haft en bra helg..

Puss puss

2009-03-22 @ 20:17:38
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0