♥ vart har natalie hållt hus?

Förlåt för att jag inte har bloggat!
Men det har vart så underbart väder dom här dagarna, helt galet fint. Jag har inte haft tid till att vara inne liksom ;) Men jag kan ju berätta vad jag gjorde igår och idag.
Igår då åkte jag, Emelie (syster), Jennifer, Stina och Robin och badade i sjön. Det var jätte skönt i vattnet! Det hemska va att jag tappade min ring som jag och min bästa vän Elin delar.. Den som det står 'FRIENDSHIP' på.. F*ck! Jag blev så sur så jag gick upp och tog på mig.. Buhu! :( Men jag ska köpa en ny. Skulle gjort det idag egentligen men mamma kom och hämtade mig vid bussen (sov hos rasmus inatt) så åkte vi och badade på Skogshyddan. Får köpa en ny efter att jag kommer hem från Metaltown som är i morgon!! Gissa om jag längtar, wiiiho! Så i morgon drar jag och Amanda dit. Någon mer som ska åka dit förresten?

Idag har jag vart på Skogshyddan som sagt.. Det va inte så bra där nere för det blåste nått så in i jag vet inte vad! Men whatever, gick ner och badade ändå ;) Efter att vi hade vart där åkte jag hem till min vän Ida och hade mys med Tacos och film. Vi kollade på thirteen som är jätte gammal men jag har aldrig sett den faktiskt. Både bra och dålig film! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0