♥ tönt..

Så nu har jag kommit hem och det gick snabbt, visst? :)
Jag åkte hem till Ida och hämtade väskan som jag glömde där när jag sov över sist. När jag kom upp så blev hon sur och börja skälla ut mig.. Kul! Jag skiter fullständigt i vad du säger och det är inget du behöver flippa över på. Det va så att jag skulle fota Louise, hennes kompis på balen. Fast hon fick tydligen inte tag på mig för jag sov hemma hos Rasmus. Men varför inte bara ringa hem till mig eller min mammas mobil så att du kunde fått Rasmus hem nummer? Och just det.. Du sa att du hade försökt att få tag i mig. Det enda du hade gjort för att "hört av dig" va att skriva "Natalie?" i ett sms. Riktigt bra gjort! Och jag kunde inte komma in till stan på något sätt och vis, min mamma kom och hämtade mig. Jag har haft fullt upp hela fucking dagen. Jag börjar blir rätt trött på att du jämt ska vara sur och vresig. Och du kunde liksom frågat mig varför osv innan du börja skrika direkt när jag kom upp för trappan. Tänk dig för lite, det är inte bara du som har problem här i världen. Jag har problem och jag glömmer lätt saker - jag kan inte hjälpa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0