♥ natti natti.

Har vart hos Ida hela kvällen/natten och ska spendera den här med. Vi har ätit god mat, spelat kort och tjötat skit. Hehe =) Det har vart en lugn och mysig dag. Det har vart jag, Rasmus, Ida och Carola! Jag sitter här just nu brevid Ida som vill kolla på film och jag vill bara blunda och vakna, för i morgon ska vi TAGGA! ;) Det blir förfest hos Ida också, det kan ju inte bli bättre. Och ja, jag får väl sätta mig och se på en förbaskad film nu med då, haha. Hörs i morgon sötnosar!
Puss och god natt ♥

Kommentarer
Postat av: susan

Sv: Jag tackar tillbaka ;D

Vill du följa min blogg med bloglovin? eller bara kika in och komentera lite ibland, skulle vara jättekul!



Men bara om du vill förstås !

KRAM :D

2009-06-06 @ 11:53:56
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0