♥ min dag idag?

Just det, jag sov inte i tältet i natt.. Det va så kallt så jag tog mitt pick pack och gick hem och la mig i min varma säng! Plus att det kändes konstigt att sova i ett stort tält för 8 pers om man bara är 3 stycken. Och jag skulle sovit i den ena sidan där det är plats för fyra pers och Emelie och Julia på den andra sidan för 4 pers.. Lite trisst (men jag valde från början att jag ville sova ensam på den andra sidan). Jag ville ju ha min älsklings grabb där som kunde hålla om mig med sina kärleksfulla kramar + hans sköna händer på mitt huvud och klappa mig tills jag somnar. Eller Elin, min bästa vän. Så jag kunde haft någon att prata med och skratta med. Detta blir kanske av i morgon att hon sover där med oss! :) Hoppas, iaf om vi sover där.

Annars idag då, idag?
Jo, först skulle vi till Filsbäcks Camping (vi ringde och kollade hur mycket det kostade osv). Och när vi väl kom fram dit så satt det är riktig sur gubbe där och sa att vi inte kunde sova där (?) Julia är liksom 18 snart 19, jag 17 och Emelie 15. Vad är problemet? Om hon skriver in sig och tar ett ansvar.. Men nej nej herregud, man va tvungen att ha en målsman med sig. Det tyckte jag verkligen va överdrivet töntigt och blev hur sur som helst. Nog om det :)


Fingret upp för Filsbäcks Camping personal!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0