♥ det gick bra.

Det gick bra hos tandläkaren, men hon sa att jag hade en kraftig infektion i tandköttet (där visdomstanden växer). Så dom skärde på kulan som va där "det är som en finne, som man pressar" sa hon! Det lät ju inte vidare mysigt..! Jag har sjukt ont i hela tandköttet, tänderna, kinden och ner i halsen nu. Och just det, dom slipade ner min visdomstand som sitter på översidan också. Dom trodde att det va den som kunde gjort så att det blev svullet för att dom är vassa som synålar. Så den är ner slipad nu! Jag får hoppas på att det går över snart, måste ju till skolan! Det är inte långt kvar nu!

Nu ska jag gå ner och ta mig något att äta, sen blir det att gå ut och sätta sig. Det är så underbart väder! I love it!

Vi hörs sen snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Moa S

äLSKAR detta vädret! :D

2009-06-01 @ 16:50:01
URL: http://xoxomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0