natalie is back'



tjennatjenna!

det var ett bra tag sen jag skrev här i bloggen.. känns som 100 år sen, men men.
jag får la ta och skriva om helgen & sånt då. vi börjar med;

fredag - dagen började med att sandra hade sovit hos mig den natten och sen följde hon
med mig till mig skola och kollade hur jag hade det ^^ haha. det var kul.
sen när vi åkte hem så var det bara till att fixa ett flak som jag och rasmus skulle
dela på, sen bar det av till lokalen på min gata.. knappt några folk i början men sen i
slutet var det en heeeeel del folk, både inne och ute! det blev värsta kaosen i slutet
av festen.. tycker synd om er som hade hand om lokalen, men nu är det inga under 20 års
åldern som får ha lokalen, tråkigt men sant :( jag som hade planer på att ha den och ha min 17 års
fest i, men det får väl bli att hyra något annat (Y) great! men kvällen var väl trevlig :)

lördag - bakfylla & bara mysa och ta det lugnt med sandra :) tog typ hundra år för mig att bli klar på
dagen, men sånt hör till ;) höhö! och sandra ska alltid ha så bråttom med allting, men det får man stå ut med xD
vi drog i alla fall och käkade pizza, det är alltid lika gott när man är bakfull, det blev inte så mycket gjort den kvällen
det var mest slappt.. gött! sandra drog hem till sig vid 00 tiden. alltid lika kul och vara med henne.

söndag - sandra kom till mig, stressade upp mig som vanligt. men jag är alltid så förbannat seg på morgonen,
i alla fall.. när hon hade tjatat på mig ett par timmar så drog vi till öb i alla fall och köpte coola, sen åkte hon
tillbaka till sitt behandlingshem. hoppas att du flyttar tillbaka innan du blir 18, det känns fruktansvärt tomt untan dig.

tack för en underbar helg min underbara vän, jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mammas flicka ska inte dricka och bli bakis:) Älskar dig gumman!

2009-01-27 @ 14:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0