♥ lista



Jag stör mig lätt på personer
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det.. Men det är typ om folk är riktigt överdrivet högljudda och skriker och flabbar när det inte ens är kul? Det va bara ett tex på det. Ni kanske förstår?

Jag blir lätt svartsjuk
Jag är riktigt svartsjuk i bland, fast det är inte bara jag som är det i förhållandet. Det är typ om Rasmus går ut på krogen eller är och festar utan mig då blir jag det ibland! Fast jag har faktiskt ändrat på mig när det gäller det, jag försöker ta det bättre nu ist för att bli sur för ingenting..! Har ni kännt svartsjuka någon gång? Det är sjukt jobbigt, finns det inget som kan "bota" det? Haha..

Jag har svårt att fästa mig vid nytt folk
Och då menar jag verkligen svårt!! Det känns bara obehagligt att folk man blir vän med tror att man är as bra vänner och tror dom vet allt när dom inte ens vet det minsta hemliga. Jag skulle aldrig någonsin kunna berätta något för nån jag inte känner både på utsidan och insidan, aldrig!

Jag har svårt att lita på folk
Men det har jag inte alltid haft, det har kommit mer nu när jag har blivit äldre! Iaf det kan handla om en kompis ELLER en bästa vän, jag har blivit lurad så många gånger och folk snackar sin skit. Jag är trött på det nu. Vad ska man göra om man inte kan prata ut om riktigt privata saker som man hemskt gärna vill säga? Det är skönt att kunna ha någon att lita på, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha allt det där stämmer in på mig :p iallafall med att svårt att lita på folk och fästa sig vid nytt folk samt störa sig på folk^^

2009-08-23 @ 01:13:37
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: M I R A B E L L E

jag har gjort mitt första video inlägg, så seriöst hahah! alla cchhhekkkkkkkar :D pussbabe

2009-08-23 @ 02:34:11
URL: http://mmirabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0