♥ hiss och diss



- Gina.
Där köper jag inprincip alla mina kläder för det är billigt, bra och snyggt på samma gång! Kan det bli bättre?!

- Vero Moda.
Ja, Vero Moda får faktiskt också en hissning. Har inte gillat dom kläderna förut men jag gick in dit här om dagen och kollade lite så hade dom fått in så mycket snygga saker där!



- Svensk sommar!
Detta sommarlovet har vart det absolut sämsta någonsin med tanke på vädret, det har liksom regnat dag in och dag ut. Helt j*vla meningslöst och sååå typiskt svensk sommar..!

- H&M..
Visst dom har väl helt okej underkläder, men kläderna då? Come on! Vissa av kläderna där ser ut som något katten har släpat in.. Uh!

Kommentarer
Postat av: maja

okej, säg till när du har lagt till mig:D

2009-08-03 @ 18:47:36
URL: http://majaffurtenbach.blogg.se/
Postat av: maja

nu har jag gjort det :D

2009-08-03 @ 18:58:17
URL: http://majaffurtenbach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0