♥ Alvedon & Ipren

Igår åkte jag till sjukhuset vid klockan 22.00. Det täppte igen i halsen på mig och jag fick knappt luft, ont in i tinningen, kinden + halsen.. Det är "tur" att allt kommer nu innan skolan så att jag slipper komma efter och bli sjuk direkt när den börjar! Är j*vligt less på att infektionen kommer helatiden, undra vad det kan vara?! :S Iaf, jag åkte till läkaren nån timma efter att jag tog alvedon & ipren.. Inte så smart om man tänker efter.. Men jag hade fortf 38.2 i feber när jag hade tagit allt. illa. Nu kan jag inte sova på nätterna så idag vaknade jag 05.20... GÖTT VA? Nej!

Detta får jag leva på om dagarna så inte världen ska gå under!


Men jag tar alltid 2 Alvedon + 1 Voltaren. Det hjälper bäst!

Kommentarer
Postat av: Elinor

naw din stackare!

2009-08-14 @ 11:01:56
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0