♥ "Tila Tequila är död".

Bild lånad från google:


Inbrott med totalförstört hem och mordhot över nätet.
Det hela började med att någon i måndags natt postade ett inlägg från realitystjärnans Twitter-konto runt halv tre på natten, där det stod "Tila Tequila är död". Sedan följde nästa skrämmande meddelande:  

- Jag bröt mig just in i hennes hus, dödade henne och hennes hund. Skriver på Twitter för att berätta för er. Hon var redan inloggad. Tila Tequila är död.  

Runt klockan fyra på morgonen skrev sedan Tila själv ett inlägg där hon dementerade uppgifterna och försäkrade sin omgivning att hon var i säkerhet.  

- Det här är Tila. Jag är väldigt ledsen för det förra inlägget om att jag var död. Jag vet inte vem som loggade in på mitt konto och skrev det där. Men någon gjorde faktiskt inbrott i mitt hus. Det har varit en väldigt läskig natt för mig. Klockan är 4:10 nu.  

- Sedan hittade jag min hund i bakluckan på min bil!!!!!!!! Jag har gråtit hela natten. Det här är f****d up. Jag är ledsen och chockad. Jag skakar och gråter fortfarande. Min hund i bakluckan på bilen, huset är förstört, allting är sönderslaget. Jag sover hos en vän inatt.  

Tila meddelade också att hon på grund av rädslan för stalkern inom en snar framtid kommer att flytta.

Herregud, folk? Om man ens kan kalla det folk!
Fyfan vilka j*vla idioter det finns.
(Läste detta på Emmas blogg, jag var bara tvungen att kopiera det).


Kommentarer
Postat av: emma

det gör du rätt i! folk måste ju få veta vad de finns för idioter :)

2009-04-16 @ 18:11:12
URL: http://emmaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0