♥ lördag + lankonvent.

Idag är det lördag och jag sitter och längtar tills på Måndag! Då jag och min bästa vän + hennes familj åker till Ullared =). Ska köpa en hel del grejer där och speciellt sommar kläder, massor av klänningar m.m. Sen ska jag köpa lite saker till mitt rum med, kanske några fina vaser, ljus, plastblommor och tavlor. Det finns ganska mycket mer "fina" saker där nu än vad det va förr! Så det blir nog riktigt snajsigt.  Längtar ♥


Just nu sitter jag inne här på min blogg och kollar runt lite på andra bloggar också. Ska snart spela CS med, fasiken.. Jag börjar bli duktig på det nu tycker jag. haha! Ne, men i alla fall bättre än vad jag va i början. Jag kan döda mer folk där nu med.. Stolt! För det är inte så ofta tjejer spelar CS heller, så det är extra kul ju. Det är roligast att spela med Elin och Lina. När alla killarna spelar så stendör man ju nästan direkt. Haha. Men dom har ju spelat i 300 år typ med.

Nu ska jag kolla vidare på bloggarna och sen spela ;) Wish me good luck! Vi hörs senare, pussar!

Kommentarer
Postat av: angelica

Good luck :D

2009-04-18 @ 22:29:26
URL: http://angelicajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0