♥ good night.

Hallå sötnosar! Saknat mig? Ah, jag visste väl det! =) Hehe.. Just nu ligger jag i min underbart mjuka säng och ska strax sätta på Andra Avenyn. Missade det förut så det får blir nu istället. Fast först ska jag nog vänta in min älskling som ska komma hem till mig! Mys-pys. Jag säger väl god natt nu då, puss på er underbara! ♥

(Bilder från min super-bästa kamera
kommer in någon annan dag för jag
måste installera en skiva och massa grejer först.)



Det får bli en bild på Audrey Kitching som är sjukt snygg.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag saknar dig varje dag som vi inte träffas;)

2009-04-22 @ 06:31:09
Postat av: Natalie Ingemarsson.

Sv mamma: Aw, gulligt =)

2009-04-22 @ 09:05:33
URL: http://rasmushjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0