♥ min dag, idag.

På morgonen idag åkte jag med mamma för att handla mat, vi köpte tacos som vi skulle äta idag och massa annat som behövdes hemma. Sen när vi kom hem så hackade jag grönsaker och mamma gjorde i ordning köttfärsen.
Efter vi hade ätit klart så kom Ida förbi och satt där och höll oss sällskap, vi satt där och klippte sönder mjölkpaketet och fråga mig inte varför =P haha. Sen efter gick vi hem till Ida och rökte vattenpipa. Jag har inte gjort det på jätte länge.. Tror inte att jag har gjort det sen förra sommaren. Blev lite starkt i början så det gjorde lite ont i halsen. But shit happens!

Kom hem för en stund sen, har vart och solat med Ida och älsk (något sov verkligen behövdes).. Hehe! Efter att vi hade solat gick vi till Birgers för att köpa glass, det blev kulgalss. Och nu ska vi nog hem till henne igen och röka vattenpipa.

Jag säger god natt nu till er, så god natt

Det får bli en gammal bild på min älskling

Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för hjälpen! Du är guld värd!Älskar dig gumman..kram

2009-04-26 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0