♥ en till bra dag.

Sorry att jag inte bloggat under dagen, har haft fullt upp.

Idag efter praktiken mötte jag upp Rasmus, vi tog en buss som gick ett tag efter att jag hade slutat. När vi kom hem till han så gick vi till pizzerian för att äta, det var jag, Rasmus och Robert som gick. Vi satt ute och stekte i den varma solen ett tag efteråt med! Efter det knallade vi hemmåt sen gick vi till grannen och kastade pil. Och gissa vem som vann? Jo för det var jag, i alla fall den första gången. Andra gången vann älskling! =) Annars har vi bara tagit lugnt idag. Jag har haft en super mysig dag idag, absolut. Nu ska vi krypa ner och lägga oss.
Puss och godnatt sötisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0