♥ älskling går i sömnen.

Haha Rasmus gick i sömnen nyss.

Lina; "Vad gör du?"
Rasmus; "Letar efter en glasbit"
Han tog henns täcke och skakade på det och sa att han letade efter en glasbit. Kanske inte låter kul, men det va ap-kul! Och efter det så gick han ännu längre bort och det va det roligaste av allt. Han gick och satte sig vid några som jobbar här (om jag inte har fel att dom jobbar här). Och sen satt han där och kände inte ens någon utav dom.

Jag; Rasmus?
Jag; Varför satte du dig här?
(får inget svar så jag tjatade lite och skratta, han bara titta på mig)
Sen när jag gick där ifrån så hade han letat efter sin dator och frågat dom vad han gör där! Haha.. Snacka om tröttast i världen typ =D. Jag fick mig en glad och skrattig morgon i alla fall.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hhahaha, det MÅSTE ha vart en rolig syn!



Hoppas du hittar mycker skoj i Ullared nu!

2009-04-20 @ 08:19:41
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0