♥ 10/4.

God morgon bloggen!
Nu på morgonen har det inte hänt så mycket mer än att jag har gått upp och gjort frukost till mig och Jonas. Vi kollade lite på Bolibompa med, hehe. Snäll måste man ju vara ibland! Och sen gick jag hem till min super-trötta bästis som jag ligger brevid just nu med. Jag ska försöka få henne att vakna till liv så vi kan gå fram på marknaden och tivolit. Igår blev det inget tivoli förresten. Alla sa att det skulle börja igår men så var det verkligen inte. Helt svart var det där och massvis med folk, det va många fler som trodde att det var tivoli igår. Nog tjatat om det, idag blir det av i alla fall. Vi hörs sen, puss sålänge ♥

Det får bli en bild på min bästa vän:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0