♥ Vaccinerad!!

Hallå där!
Idag började jag klockan 8 med skola och har inte haft några lektioner förutom en som var "frivillig", vi fick jobba med vad vi ville. Rätt skönt måste jag säga! Och resten av dagen har vi haft vänskapsdag och det har vart jätte roligt! Efter skolan åkte jag och Elin hem ihop, hennes snälla pappa skjutsade oss. Så var jag hemma i ca 1timma, åkte och hämtade upp Elin så åkte vi till guldvingen för att vaccinera oss mot svininfulensan! Ska tillbaka dit om ungefär 3 veckor igen och ta nästa spruta. :)



Det jobbiga var bara att stå i kö från ca halv 4 till kvart över 5..

Kommentarer
Postat av: Elinor

Gjorde ont?? Mamma tog en för några dagar sedan och hon hade ont i armen än...



Saknar dig!

puss

2009-11-04 @ 12:21:40
URL: http://ronile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0