♥ Start, Tisdag!

OKEJ.. Jag börjar här ifrån och orkar absolut inte lägga in alla bilder från allt festande hit och dit! Haha. Jag har saknat att blogga men visste inte riktigt när jag skulle börja osv igen. Men nu så!

Idag har det vart skola för min del och det har väl gått mindre bra för alla har verkligen vart på pissdåligt humör hela dagen. Min lärare som jag inte ens har i matte börja gapa på mig för att han hade mens eller något? Han hade verkligen vaknat på fel sida idag OCH det va inte bara mig han va arg på under dagen. Efter skolan sen åkte jag med Elin och hennes pappa och köpte hårfärg till henne.. Hon va inte nöjd med sitt svart/röd slíngade hår. Jag tyckte det va skit snyggt iaf, men det är ju upp till henne och vad hon ska trivas i! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0