♥ fredag och lördag, i bilder :

Fredag, Jag, älskling, Evelina, Emelie och Jonas åkte till skövde för att kolla lite. Det var jätte trevligt. Och när vi kom hem så bakade vi kladdkaka! ;)

Bilder:

Lilltjejen prövar pälsmössa!

Min älskling var med ♥

Jonas, Emelie, Rasmus och Evelina i rulltrappan.

Evelina står vid en sten där det står "trötter"


Kletig var den, men det gick att äta! Haha..

Lördag, jag och Emelie åkte iväg till badhuset och badade en stund! Det var hur skönt som helst och roligt med, för jag badar inte lika mycket som jag gjorde när jag var minde. Iaf inte på badhus! Sen efter det drog vi hem och lagade mat, köttfärssås och makaroner! Sen blev det fest för min del hemma hos Angelica! ;)

Bilder:

Emelies tår och mina fingrar..

Min duktiga syster lagar mat!

Voila!

Chill.. Julia, Angelica och Alex.

Elin! =)

Det slutade med att jag och Rasmus kom hem vid klockan 6 på morgonen, vi drack seriöst tills vi kom hem! Haha, så jävla lyckat! Tack för kvällen babysar! ♥


Kommentarer
Postat av: Angelina

Åh hjälp vad lika du och Evve är.. Hon är stor nu ju och du med, nu får ni inte växa mer för jag hänger inte med. Kram

2009-11-08 @ 22:21:34
Postat av: Elinor

Det ser ut som du har haft en TREVLIG helg. Love you babe <3

2009-11-08 @ 22:30:15
URL: http://ronile.se
Postat av: angelica

tack för helgen stumpan! det va mkt trevligt, får vi göra om tycker jag! love <3

2009-11-11 @ 14:09:51
URL: http://xangii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0