♥ åkte iväg..

.. Till vårdcentralen.
Jag har haft smärta i hjärtat, eller jag trodde att det var hjärtat i alla fall och armen började domna bort på mig förut. Jag sa till mamma att jag hade jätte ont och började till och med gråta för att det värkte så mycket, så mamma ringde till vårdcentralen direkt och tjejen jag pratade med i luren bokade in en tid direkt (dom hade inga tider just nu egentligen). Så åkte vi dit och läkaren kollade hjärtat och pulsen. Det visade sig att det va friskt - LÄTTNAD. Men jag har troligtvis magkatarr istället, men hellre det än hjärtproblem. Jag ska äta penicillin nu i 1-2 veckor.


Kommentarer
Postat av: Elinor

Älskade vännen då...

Hoppas du mår bättre nu....

puss <3

2009-11-05 @ 14:39:46
URL: http://ronile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0