♥ tröttast i världen.

Ojoj säger jag bara, för i dag har Natalie vart duktig!
Först har jag jobbat halv 8 till 4 sen städat här hemma, och dammat för den delen. Sen har jag vart med bästi fast det var ju inte jobbigt, det var helt lugnt. Vi kollade på Andra Avenyn och sen kollade vi vidare på något program men jag kilade hem innan det slutade för jag började bli trötter. Sen ringde min älskling mig så pratade vi lite smått fast han ville inte lägga på.. Hehe, söting! Och nu sitter jag här igen, pigg som aldrig förr, jag ska gå upp och släcka lampan och krypa ner under min varma duntäcke och sätta på någon bra film om jag nu har det på datorn! Förresten, jag vet att jag är sent ute.. Men vet någon något sommarjobb?! Hjälp :( Jag hatar att man måste vara 18 överallt där jag vill va!

Jag & min underbara älskling, love you!

Godnatt sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0