♥ lycka till älskling!

Hello, är ni lika pigga som mig? =)
Just nu ligger jag hemma hos min älskling, i hans säng. Medans han och hans lillasyster Mathilda sitter framför mig och spelar fifa på datorn. Jag har med mig min egna bärbara dator så jag kan bara ligga och slappa! Och jag är inte ett dugg trött, jag vill gå ut.. Men det finns liksom inte så mycket att göra här ute i Vinninga. Ska höra med Rasmus om han vill gå ut och gå en sväng efter dom har spelat, det kan bli mysigt. Det är så varmt! ;)
Imorgon följer jag med Rasmus och hans farfar till Skövde för att Rasmus ska göra sin teori för 3:e gången.. Hoppas att han lyckas denna gången! Alla säger ju 3:e gången gilt, haha. Men lycka till nu älskling

Jag älskar dig min solstråle!


Kommentarer
Postat av: Elinor

Åh, hoppas han klarar det idag nu då!!!

KRAM

2009-06-30 @ 08:39:42
URL: http://ronile.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

naw, söt bild!

2009-06-30 @ 22:56:23
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0