♥ hemkommen

Äntligen hemma från en lång dag i Göteborg. Det började med att jag gick upp kvart i 9 (jag som inte sov något nästan i natt) och duchade i typ en timma. Sen fick jag skynda mig att föna håret, platta och sminka mig osv. Efter det gick jag bort till Elin, så kom hennes snälla far och hämtade oss och skjutsade till rece! =) När vi kom dit gick vi runt lite och kikade och handlade lite.. Sen efter det gick vi till uvx där snuttan skulle pierca sin lilla tunga och allt gick super bra och hon blev hur nöjd som helst! Tur det.. ;) Tack för en super bra dag prinsessan.

I Göteborg köpte jag;

En söt midjekjol med blommor


Plus att jag fick med denna när jag köpte kjolen..


Och sen köpte jag gele naglar också som jag ska pyssla med ikväll eller i morgon.

Min snygging;

Kommentarer
Postat av: Ida Rådman

Vart köpte du naglarna :P

2009-06-16 @ 01:08:32
URL: http://irfamous.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kosta det där för naglarna o i vilken affär köpte du det?

2009-06-16 @ 01:23:43
Postat av: ♥ Natalie Ingemarsson.

Sv anonym;

Dom kostar endast 150;- och jag köpte dom på åhléns.

2009-06-16 @ 01:46:14
URL: http://rasmushjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0