2/6 - 09



du är så underbar, min älskling!



jag är väldigt dålig på att blogga, jag vet.. ska försöka ändra på det!
men det blir inte så att jag har tid att sitta vid datorn så mycket,
eller jag föreslår hellre att hitta på roliga saker istället för att sitta
inne och röttna bort. men men, nog pratat om mig & allt dåligt jag gör osv.
iallafall, igår solade jag med min underbara elin & rasmus lillasyster isabelle.
det var mycket trevligt tyckte jag, jag ska försöka få mycket färg & jag har lyckats
en bra bit på vägen tycker jag allt och det har elin gjort med för den delen :D
idag vaknade jag upp hemma hos min älskade pojkvän, som alltid är lika mysigt
att vakna upp brevid. jag gick upp klockan sex och slängde på mig kläder och sånt,
sen åkte jag med peter (rasmus pappa) in till stan så släppte han av mig hemma.
var ungefär hemma vid 7 tiden, så fixade jag i ordning mig och massa sen tog
jag bussen till skolan vid klockan 07.35 & var framme runt 08.30 ungefär.
mötte upp marina som hade väntat på mig sen klockan 8. vi gick till skolan och ärligt
talat så har inte jag vart så trött någonsin i skolan, jag somnade nästan helatiden och
var på jätte dåligt humör.. det gillar jag inte alls att vara, men men det händer alla.
sen åkte jag hem vid 14.20 åkte raka vägen in till rese, mötte upp älskling och åkte hem
till honom, vi kollade på film och bara myste. det gjorde mig på mycket bättre humör 
måste jag säga. och nu ligger vi i min säng, vi ska snart lägga oss för att sova.
jag ska ju upp klockan 05.30 i morgon så!i morgon är det ju i alla fall sista
 dagen i skolan & sen är det sportlov, fasiken va gött!en heeeel vecka som
 man bara kan göra vad man vill på, känns redigt gött alltså.
i mogon är det fest förövrigt & elias fyller 17lördag, grattis i förskott.
nu ska jag fortsätta kolla på Bolt med min älskling som är jätte inne i filmen :) hihi.

Godnatt mina vänner!
 / Natalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0