onsdag 18/2




idag började denna dagen med att jag och min älskling gick upp kl 06.00
för att göra oss iordning för att åka till skövde.. för jag var tvungen att visa
honom vart x2000 gick ifrån, han är inte så smart.. eller jo faktiskt! (:
iallafall, jag följde med honom dit för att säga hejdå och sånt, han ska
till götebort och mönstra eller vad det heter. nog pratat om det! jag skulle
till skolan idag egentligen men jag va sjuk igår och idag är jag fortfarande sjuk,
har världens jäkla host-attacker i mellan åt och jag tror att jag har feber med..
orkar inte kolla det, men jag ska nog till skolan i morgon, hoppas jag.
sen senare idag så ringde jag sandra, då var klockan ungefär 13.00.
så frågade jag om vi kunde gå fram på stan och ta en ica coffee,
så gjorde vi det och satt bara och tjatade skit som vanligt.. det är trevligt(:
nu sitter jag här i min säng och gör inte ett piss, ska ut och möta sandra
sen igen tror jag men hon sitter och äter med sin gudmor oså, hon va
aa-a-as cool verkligen, diggade henne! jaja, jag kanske skriver senare
eller imorgon, någon gång blir det ju iallafall!

hoppas att ni andra är friska iallfall, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0