torsdag



STHLM idag!

hejsan!
det var jätte roligt i stockholm.
men det tråkiga var att vi inte kunde köpa kläder
som jag så gärna ville. men jag får spara pengarna tills
jag kommer hem till lidköping igen! inget och göra åt.
men men, först när vi kom dit så gick vi till en resturang och åt,
sen efter det letade vi upp en gubbe som vi skulle prata med.
han var 95 år och skulle berätta för oss om sin ungdom och uppväxt.
det va faktiskt jätte spännanade och höra på hur han hade flyttats från
barnhem till banrnhem osv.
sendan när vi var klara med att ha fått oss en tur i farbrorns liv
så åkte vi till en gammal stan som va as tråkig!
sen blev det Italensk resturang och maten smakade skit
och det va svin dyr! men som tur behövde inte vi betala! :)
aja sen åkte vi hem iaf. jag hade super kul där borta iaf!
hadet, pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0