onsdag



hejan!
idag har det vart en helt vanlig dag.
vaknade upp hemma hos älskling,
gjorde mig i ordning lite snabbt och så,
sen åkte jag med rasmus pappa till stan
så släppte han av mig hemma, snällt! :)
sen fixade jag lite hemma, sen tog jag bussen
till skolan. träffade sofie, fast hon kom senare.
slutade klockan 13.50, gött.
åkte hem, sen ringde jag angelica så träffa
jag henne och elin, dom va utanför angelica.
dom två är fasiken dom bästa som finns!
tack tjejer för att ni gör min dag så bäst.
wellwell, nu sitter jag hemma hos angelica
och nu ska jag vara social :) hihi!

hadet, pusstja

Kommentarer
Postat av: angelica

jag älskar dig och du är den bästa som finns gumman, och du gör min dag bäst jämt <3

2008-11-27 @ 00:10:17
URL: http://xgika.blogspot.com/
Postat av: sanna

i fucking love u .. Du och jag min älskade kusin <33

2008-12-11 @ 00:36:58
URL: http://sannaplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0