❤ torsdag 12/3.



filmen igår var verkligen super bra, rekommenderas verkligen!
jag trodde först att det skulle vara en sån dålig och långtråkig
bio, men icke sa nicke det var en bra film.
nog tjatat om det! idag vaknade jag runt halv 9 tiden, gick ner
och sa hejdå till min älskling som skulle iväg till skolan.
sen gick jag in och tog mig en macka för att få ner penicillinet..
jag var tydligen tvungen att äta något när jag tog den, jag brukar
inte kunna äta på morgonen annars, men nu är jag illa tvungen ;)
sen gick jag ut och tog några snabba bloss och sen blev det att
borsta tänderna & nu ligger jag i min varma säng, mest love på den!
nu ska jag ta och kliva upp och fixa iordning mig, ska ta mig en promenix
ute i det fina vädret och sen vidare mot stan och träffa sandra,
sen när hon slutar skolan så ska vi ta en fika.. det är alltid mysigt(:

ha en bra dag! puss natalie ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0