♥ tisdag 24/3.

Ååååååååh vad skönt! Nu har jag äntligen slutat jobba, för dagen då! Började 07.30 idag och slutade 16.00.. Och i morgon börjar jag jobba klockan 13.30 till klockan 20.30,så det blir en sväng ner på stan imorgon med mammsen. Ska väl köpa något fint, för det förtjänar jag tycker jag allt! :) Det tycker hon nog med att jag gör! haha. Jaja, nog tjatat om det. Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske ta en promenad, vem vet? Eller kanske gå förbi min älskade bästavän, jaa det låter helt kanon bra! Det får bli att jag går till henne sen en stund. ♥ 
Nu ska jag städa mitt rum och sätta på hög musik!
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: elin

hihihi! ja, kom kom kom du snuttan! :D :D <33 LAVIOMEST! 'vvvv

2009-03-24 @ 17:28:08
Postat av: Elinor

Puss på dej sötis..

Kommer du på kalaset på lördag??



KRAM

2009-03-24 @ 21:23:16
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0