♥ sömn brist.

Shopping med mammsen kommer göra hela min dag! Jag är super glad och funderar på vad jag ska köpa..  Eller det beror ju på vad jag får köpa, hehe. Men skor behövs och det är en sak som är säker och kanske lite smått och gott.. Kanske lite nya klänningar? Det skulle ju inte sitta helt fel. Får se vad det blir, jag fotar och lägger upp bilder när jag kommer hem från stan om jag hinner det innan jag börjar jobba i morgonbitti, eller så gör jag det när jag slutar jobba! Slutar klockan halv 9 så vi hörs då eller innan! Fast vi hörs innan jag drar fram mot stan i morgon oxå! Jag kan inte sova, bla bla bla... Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Elinor

Hoppas du blir nöjd nu med alla snygga nyinköp idag..

Puss <3

2009-03-25 @ 20:38:13
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0