❤ lördag 14/3.


    Adidaz och Sandra. <3


idag vaknade jag ungefär vid halv 11 av att sandra ringde mig och
ville gå ut och promenixa så det blev en lång sväng i skogen,
as mysigt fast  bara om man bortser från blasket. vi gick typ 7-8 km,
känndes jätte skönt och röra på sig! så hade vi med oss en liten
vovve som hette adidaz, det är sandras kusins hund och hon tyckte
att han kunde följa med så det gjorde han. mycket och prata om hade vi,
fast det har vi alltid! hehe. nu ska jag hoppa in i duschen och stå där ett tag,
sen kommer väl min älskling förbi en timma förhoppningsvis.
han ska ut i kväll igen.. piss tråkigt, fast han ska ut med A-laget i dag
om inte jag minns fel. hoppas att han får det jätte kul i alla fall :)!
ikväll ska jag nog hem till sandra och umgås med henne lite till, trevlig.
ne, nu ska jag inte tjata mer! ska hoppa in i duschen och fixa i ordning mig.
later! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0