♥ söndag 5/4.

God morgon Söndag!
Jag hade tänkt att skriva lite om min helg nu..

Fredags: då skulle jag och älskling ut och äta middag ensama men så blev det inte. Det blev så att vi gick och åt med Elin och Linus också. Det var trevligt, absolut inget negativt med det. Sen när vi hade ätit så gick vi vidare till Sockerbruket och kollade på den nya lan-lokalen, där älskling och linus skulle lana (nördar). När vi va där borta så smsade jag med Sandra så hon kom dit med inlines och då blev jag sugen på att åka så, jag, Elin och Sandra åkte hem mot mig så jag kunde hämta mina inlines. Sen gick elin hem och jag och sandra va ute och åkte hela kvällen tills klockan 1.

Lördags: då va det Parketten. Jag kom in som VIP, sug på den! Jag behövde inte betala en enda krona. Och det va egentiligen fullt inne på Parketten, men tack Stina för att du fixade in mig. Den kvällen va helt cpig för allt hände och det blev bråk hit och dit. Sen när jag va inne på parketten så ringde bästi mig och var jätte ledsen så jag ringde en taxi så fort jag kunde och åkte hem tidigare. Allt för dig. det vet du! Så jag va hemma hos bästi och tröstade henne. Kom hem vid ca 4 på morgonen. (Fan va dyrt det är med Taxi, 102 kronor!)

Söndag: idag vaknade jag upp av att min älskling låg brevid mig. Helt underbart! Han kom hem till mig i morse, jag la ut en nyckel så att han skulle kunna komma hem till mig. Och nu ska jag nog ringa min bästi och kolla läget och sånt. Jag vill grilla idag. Ska fråga henne om hon vill! :)
Vi hörs. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0