♥ snabbt

OKEJ..! Detta får bli ett snabbt inlägg, har bråttom!
Idag väckte min mamma mig för vi skulle åka och bada med min moster och hennes barn, det va jätte mysigt. Så tack för dagen. Jag har bestämt mig för att börja träna nu, på allvar! Sluta äta skit mat osvosvosv. TRÄNA!! Iaf, kom hem vid 2 tiden någon gång och då kom min lilla älsklingsprins, vi åkte först hem till min pappa och va där en liten stund, sen åkte vi fram på stan.. Vi kollade efter något till mig men jag hittade absolut ingenting. Eller jo, 2 klänningar som jag ska kolla mer på i morgon.! Det är ju trotsallt parketten på Lördag! ;)
Nu ska jag rappa på, ska nämligen möta Sandra nu vid amrikanska fotbollsplanen. Vi ska gå och handla och köpa mat, hon ska laga mat för det är hon bäst på! Typ något koreanskt. (Hoppas att det är nyttigt, haha!) Jalla jalla, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0