♥ igår, idag och sånt

Igår blev det bio och pizza, och dessutom var pizzan stenhård och bränd (!).  Så romantisk är min pojkvän.. Haha, klart att han är! Men har har tröttnat på kina maten tror jag. Det finns inte mycket resturanger här i Lidköping. Jag skulle jätte gärna flytta till Stockholm eller något liknande. Det kanske händer, vem vet? ;)
Idag har jag inte gjort så mycket, åkte in till stan vid 11 tiden. Rasmus pappa släppte av mig hemma för han skulle ändå hämta Isabelle i stan men jag åkte med för att hämta henne först för att jag ville se hennes ny tagna hål i tungan.. Haha, usch så ont det gör dom dagarna efter!! ;) Men det är värt det till 100% efteråt! Nog om det. Senare på dagen bakade jag och min älskade syster kladdkaka. Vi satt och mumsade och snacka skit! Det gillar jag! Jag finns alltid för dig - jag behöver inte gå in på detaljer, det viktiga är att du förstår vad jag pratar om. <3

Kommentarer
Postat av: Ämliie (:

jag älskar dig syster!<3

2009-10-04 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0