♥ valborg.

Ursäka att jag inte skrev någonting igår men jag hade fullt upp verkligen. Kvällen var helt okej igår! Jag, Rasmus och Ida åkte ner till småbåtshamenen, vi träffade en massa folk. Trevlig Valborg blev det ju tillslut i alla fall. Det enda jag stör mig på är när folk ska hålla på och slåss, att dom ens orkar? Det är livsfarligt att vara nere i småbåts när det är massa fulla människor. Jag såg en kille igår som dom slog, och sen efter det så putte dom ner honom i vattet. Så jävla elaka folk det finns! Som tur va, var det någon som hjälpte honom upp igen. Nu orkar jag inte skriva mer för jag mår så jävla dåligt idag så det finns inte. Jag har inte vart så bakis på länge! Mår som en 100 åring + ett helvetes illamående.
Ni ska få se ett par bilder som togs innan vi gick ut igår. Eller det va Ida som fotade mig och Rasmus. Sen tog Rasmus lite kort också!

Här har ni dom:

    
 
   
Tack för att ni gjorde min kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0