♥ Elin & Natalie dag, idag!

Kvällen igår var inte den bästa, det var jag, Rasmus, Robin och Emil. Vi va ju på Kullefestivalen och det va bara en massa jäkla skarabor som ville bråka 24/7. Mamma berättade för mig när jag kom hem att det hade vart knivbråk och massa mer. Det är så onödigt, man vet ju inte vem som är vem om man skulle stöta på någon så jag gick med en stor klump i magen nästan hela tiden. Och när vi kom till skara va det en kille som kollade på Rasmus helavägen han gick och sen *boff* så knuffade han till Rasmus med sin axel, jag menar.. MOGET! Sen senare satte vi oss på en tappa så gick det ner en kille som pratade i sin telefon där vi satt och pratade och skrattade. Och killen som pratade i telefon blev as sur och frågade vad det var med oss, då blev jag fan förbannad! Bara för att han har en dålig dag och lipar behöver han fan inte lägga ut sin aggression på andra! Dra åt helvete med sånna folk, väx upp..!
Tur att vi åkte hem tidigt.

Har precis sminkat mig och bytt om osv. Ska snart träffa min bästavän Elin ♥.. Om jag har saknat henne!! I morse kom min syster och hämtade mig i vinninga, hon har fått en moped, eller hon köpte den igår. Vi var uppe i 80. Inte så dåligt ändå :). Jag körde på tillbaka vägen. Fast jag vågade inte köra så fort för att jag har inte kört moped sen förra året på sommaren! Men vi klarade oss ända hem ändå ;) Hehe!
Just nu sitter jag och lyssnar på Ciara. Hon har sjukt bra röst, helt fantastisk!
Hepp, nu ska jag ta mig till spegeln och göra mig klar.
Puss på er. ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

EFTERLÄNGTAT! jag älskar dig min prinsessa :) <3

2009-05-16 @ 15:22:44
URL: http://lisaelinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0